Od 31.07.2017r. do 20.08.2017r. planowana jest letnia przerwa produkcyjna. Wszystkie szczegóły dostępne są w naszym biurze handlowym.

Informujemy, że zamówienia złożone po 20.07.2017r. będą wysyłane z wydłużonym terminem realizacji.

ŻYCZYMY UDANYCH WAKACJI !!! Grupa JULEX.

 

 

 

Promocje
Chodaki Damskie Anatomico CD1 czerwone
Chodaki Damskie Anatomico CD1 czerwone
55,00 zł 40,00 zł
Skarpetki Mini Fitness Deo
Skarpetki Mini Fitness Deo
12,00 zł 9,99 zł
Skarpetki Mini Sport Deo
Skarpetki Mini Sport Deo
12,30 zł 9,99 zł
Trzewiki JULEX-Orto 2112 brązowe
Trzewiki JULEX-Orto 2112 brązowe
295,00 zł 195,00 zł
XBLUE OBUWIE ZAWODOWE - ZIELONE
XBLUE OBUWIE ZAWODOWE - ZIELONE
96,00 zł 69,99 zł
OBUWIE OPERACYJNE SO1 LUXOR POMARAŃCZOWE
OBUWIE OPERACYJNE SO1 LUXOR POMARAŃCZOWE
95,94 zł 79,99 zł
Saboty Damskie Piumetta 6271 białe
Saboty Damskie Piumetta 6271 białe
130,00 zł 120,00 zł
Saboty Damskie Piumetta 3186 białe
Saboty Damskie Piumetta 3186 białe
120,00 zł 111,00 zł
Skarpetki RUNNER SILVER DEODORANT
Skarpetki RUNNER SILVER DEODORANT
23,00 zł 19,99 zł
Skarpetki antyzapachowe zdrowotne DEOMED BAMBOO
Skarpetki antyzapachowe zdrowotne DEOMED BAMBOO
14,00 zł 11,99 zł
Klapki Anatomico 4155 czarne
Klapki Anatomico 4155 czarne
34,99 zł 29,99 zł
Produkt dnia
Saboty Damskie Piumetta 3177 białe
Saboty Damskie Piumetta 3177 białe
120,00 zł 111,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pomoc dla klienta

 

 1. Jak znaleźć szukaną pozycję?

Produkty w naszym sklepie są podzielone na różne kategorie.

- aby zmienić dział naciśnij odpowiednią nazwę na banerze po lewej stronie, np. Obuwie damskie.
- klikając na odnośnik "więcej" przy danym modelu obuwia wejdziesz na stronę z jego szczegółowym opisem.
- klikając na miniaturę zdjęcia możesz zobaczyć je w powiększonej formie.

2. Jak skompletować zamówienie?
Wybrany towar dodasz do koszyka, klikając zielone pole "Do koszyka", oczywiście po uprzednim zadeklarowaniu żądanej ilości i rozmiaru.
Skoro masz już w koszyku właściwe towary, aby je obejrzeć kliknij w zielone pole "Zobacz koszyk".
Jeżeli jest to pierwszy zakup zostaniesz przeniesiony do strony która umożliwi Ci rejestrację w naszym sklepie i dokonanie zakupu.

3. Jak zamawiać?
Gdy wybrane przez Ciebie produkty znajdą się w koszyku i chcesz dokonać zakupu, kliknij przycisk "Dalej". Jeżeli do tej pory nie zarejestrowałeś się w naszym sklepie albo jeszcze się do niego nie zalogowałeś, będziesz mógł to zrobić w tej właśnie chwili.

Kolejnym krokiem jest podanie adresu dostawy i danych adresowych płacącego, któremu wystawimy fakturę VAT. Jeżeli adres płatnika i adres dostawy są różne, należy zaznaczyć "Zmień adres wysyłki".

Kliknij przycisk "Dalej", by przejść do wyboru formy płatności i rodzaju transportu.

4. Co zrobić jeżeli rozmiar nie pasuje?

W takim przypadku wymieniamy na inny rozmiar. Proszę sprawdzić czy dany towar występuje w pożądanym rozmiarze i przesłać go przesyłką pocztową na nasz adres wraz z informacją na jaki rozmiar wymienić i na jaki adres odesłać przesyłkę. Wymiana rozmiarów jest bezpłatna i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.


5. Termin realizacji zamówienia.
Towar jest wysyłany w ciągu 7 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.

6. Co należy wpisać w tytule przelewu?
W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia lub nazwisko zamawiającego.  Powyższe informacje przyspieszą czas realizacji zamówienia.

7. Czy wystawiamy fakturę VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Prosimy o podanie informacji czy faktura będzie wymagana na etapie zamawiania i rejestracji. Po realizacji zamówienia możemy wystawić fakturę TYLKO PO OTRZYMANIU PARAGONU ZAKUPOWEGO! do 2 miesięcy.

8. W statusie zamówienie figuruje jako nieopłacone mimo opłacenia?
Prawdopodobnie przelew nie został zaksięgowany na koncie naszej firmy. Prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia w kolejnym dniu roboczym lub o kontakt drogą e-mailową, bądź telefonicznie.

9. Modyfikacja zamówienia
Zmiana pozycji zamówienia możliwa jest wyłącznie przed wysłaniem zamówienia. Po wysłaniu zmiany możliwe są tylko poprzez kontakt telefoniczny z nami.


10. Otrzymany towar nie spełnia moich oczekiwań
Możesz zwrócić towar lub wymienić go na inny - zgodnie z regulaminem sklepu.

11. Moje konto
Jeśli jesteś użytkownikiem zarejestrowanym, w każdej chwili możesz dokonać zmiany swoich danych, sprawdzić stan realizacji swoich zamówień oraz zobaczyć historię swoich zamówień.

Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na swoje pytanie w tym dziale, prosimy o kontakt drogą e-mailową lub telefoniczny.

 

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

tel.: 33 815 84 59

 

tel.: 33 815 66 15

 

tel.: 728 840 881

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl