Pomoc dla klienta

 

 1. Jak znaleźć szukaną pozycję?

Produkty w naszym sklepie są podzielone na różne kategorie.

- aby zmienić dział naciśnij odpowiednią nazwę na banerze po lewej stronie, np. Obuwie damskie.
- klikając na odnośnik "więcej" przy danym modelu obuwia wejdziesz na stronę z jego szczegółowym opisem.
- klikając na miniaturę zdjęcia możesz zobaczyć je w powiększonej formie.

2. Jak skompletować zamówienie?
Wybrany towar dodasz do koszyka, klikając zielone pole "Do koszyka", oczywiście po uprzednim zadeklarowaniu żądanej ilości i rozmiaru.
Skoro masz już w koszyku właściwe towary, aby je obejrzeć kliknij w zielone pole "Zobacz koszyk".
Jeżeli jest to pierwszy zakup zostaniesz przeniesiony do strony która umożliwi Ci rejestrację w naszym sklepie i dokonanie zakupu.

3. Jak zamawiać?
Gdy wybrane przez Ciebie produkty znajdą się w koszyku i chcesz dokonać zakupu, kliknij przycisk "Dalej". Jeżeli do tej pory nie zarejestrowałeś się w naszym sklepie albo jeszcze się do niego nie zalogowałeś, będziesz mógł to zrobić w tej właśnie chwili.

Kolejnym krokiem jest podanie adresu dostawy i danych adresowych płacącego, któremu wystawimy fakturę VAT. Jeżeli adres płatnika i adres dostawy są różne, należy zaznaczyć "Zmień adres wysyłki".

Kliknij przycisk "Dalej", by przejść do wyboru formy płatności i rodzaju transportu.

4. Co zrobić jeżeli rozmiar nie pasuje?

W takim przypadku wymieniamy na inny rozmiar. Proszę sprawdzić czy dany towar występuje w pożądanym rozmiarze i przesłać go przesyłką pocztową na nasz adres wraz z informacją na jaki rozmiar wymienić i na jaki adres odesłać przesyłkę. Wymiana rozmiarów jest bezpłatna i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.


5. Termin realizacji zamówienia.
Towar jest wysyłany w ciągu 7 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.

6. Co należy wpisać w tytule przelewu?
W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia lub nazwisko zamawiającego.  Powyższe informacje przyspieszą czas realizacji zamówienia.

7. Czy wystawiamy fakturę VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Prosimy o podanie informacji czy faktura będzie wymagana na etapie zamawiania i rejestracji. Po realizacji zamówienia możemy wystawić fakturę TYLKO PO OTRZYMANIU PARAGONU ZAKUPOWEGO! do 2 miesięcy.

8. W statusie zamówienie figuruje jako nieopłacone mimo opłacenia?
Prawdopodobnie przelew nie został zaksięgowany na koncie naszej firmy. Prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia w kolejnym dniu roboczym lub o kontakt drogą e-mailową, bądź telefonicznie.

9. Modyfikacja zamówienia
Zmiana pozycji zamówienia możliwa jest wyłącznie przed wysłaniem zamówienia. Po wysłaniu zmiany możliwe są tylko poprzez kontakt telefoniczny z nami.


10. Otrzymany towar nie spełnia moich oczekiwań
Możesz zwrócić towar lub wymienić go na inny - zgodnie z regulaminem sklepu.

11. Moje konto
Jeśli jesteś użytkownikiem zarejestrowanym, w każdej chwili możesz dokonać zmiany swoich danych, sprawdzić stan realizacji swoich zamówień oraz zobaczyć historię swoich zamówień.

Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na swoje pytanie w tym dziale, prosimy o kontakt drogą e-mailową lub telefoniczny.

 

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

tel.: 33 815 84 59

 

tel.: 33 815 66 15

 

tel.: 728 840 881

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl